Here I go! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marlieke Snijder - WaarBenJij.nu Here I go! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marlieke Snijder - WaarBenJij.nu

Here I go!

Door: Marlieke

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

09 Februari 2015 | Nederland, Arnhem

En toen stond mijn af-tel-app nog maar op 1. Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik! Twee maanden 'even' naar Australië. Tas is gepakt, alles ligt klaar, kom maar op.
Op veler verzoek zal ik mijn best doen (pin me er niet op vast;)) om hier zo nu en dan wat van mij te laten horen.
Ik zal morgen om 14.40 de lucht in gaan, en kom jullie tijd ergens woensdagavond laat aan (voor mij donderdag morgen).

Voor nu; aufwiedersnitzel, hasta la vista!

• 09 Februari 2015 - 15:30

Renee:

Yeeeeey ein de lijk is t zo ver vooor jeee! Probeeeeeer je laatste nachtje een beetje te slapen, draag je oorbellen, pak in t vliegtuig een borrel op me en GENIET POTVERKUT ♡

• 09 Februari 2015 - 15:31

• 09 Februari 2015 - 16:42

Anthony :

geniet van de reis en hou iedereen op de hoogte. Erg leuk.

• 09 Februari 2015 - 22:34

Joke:

Heel veel plezier, geniet en hoor graag de verhalen en een veilige vlucht. Knuffie

• 10 Februari 2015 - 20:25

Iris :

Lieve Marlieke, hopelijk een beetje fatsoenlijke vlucht gehad?